Veelgestelde Vragen

  • Let op: Door de overheidsmaatregelen zijn wij in ieder geval gesloten t/m 18 december
  • Zelfbediening en buffetten zijn mogelijk, u mag het eten dus zelf pakken zoals normaal

     

  • Reserveren is aan te raden
  • Wij controleren op QR / coronabewijs, houdt het alvast bij de hand als u binnenkomt.
  • Hebben jullie senioren korting (65 jaar en ouder)?
    Nee dat hebben wij helaas niet
  • Hebben jullie nog verjaardagsactie?
    Nee, wij hebben geen verjaardagsactie meer
  • Spaarkaarten zijn vanaf 1 februari 2020 niet meer geldig

  • Vanwege corona is er beneden niet altijd een Nanny aanwezig
  • Muntjes voor alcoholische en 0,0% dranken kunt u bij de kassa kopen voor €1,50 per stuk
  • Wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500
  • Zijn de VVV cadeaupasjes geldig bij Breed?
    Ja de vvv cadeaupasjes die eruit zien als een pinpas zijn geldig bij ons en kunt u door de magneetstrip van het pinapparaat halen.
  • Zijn er geen snoeppotten meer?
    Het snoep mogen wij niet meer aanbieden vanwege corona
  • Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen? Helaas is het eten of drinken alleen bedoeld om te consumeren in het restaurant
  • Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant?
    Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne.
  • Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement? Wij blijven namelijk niet zo lang
    Helaas is dat niet mogelijk bij ons.  Het kortste arrangement is een 2 uur arrangement.
    U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 2 uur arrangement rekenen.
  • Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen?
    Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.
  • Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator?
    Als u het van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.
  • Hebben jullie een menukaart?
    Nee, Breed heeft geen menukaart. Bij Breed hanteren wij een all-you can eat concept, dat betekent dat u kunt genieten van ons live cooking buffet met een uitgebreid dessertbuffet. Wij hebben vaak afwisseling met gerechten vandaar dat wij geen menukaart hebben Tevens kunt u onbeperkt genieten van fris, verse sappen en van koffie en thee. Mocht u een bier of wijn willen? Dan kunt u bij de kassa muntjes halen voor €1,50 per stuk
  • Wij hebben bij de ingangen van het buffet desinfectiezuilen voor de handen neergezet.

Het laatste nieuws over COVID-19 kunt u volgen op:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19

https://www.khn.nl/lobby/khn-lobby/gezondheid/coronavirus

Veelgestelde Vragen

  •  

    • Let op: Door de overheidsmaatregelen zijn wij in ieder geval gesloten t/m 18 december
    • Zelfbediening en buffetten zijn mogelijk, u mag het eten dus zelf pakken zoals normaal

       

    • Reserveren is aan te raden
    • Wij controleren op QR / coronabewijs, houdt het alvast bij de hand als u binnenkomt.
    • Hebben jullie senioren korting (65 jaar en ouder)?
      Nee dat hebben wij helaas niet
    • Hebben jullie nog verjaardagsactie?
      Nee, wij hebben geen verjaardagsactie meer
    • Spaarkaarten zijn vanaf 1 februari 2020 niet meer geldig

    • Vanwege corona is er beneden niet altijd een Nanny aanwezig
    • Muntjes voor alcoholische en 0,0% dranken kunt u bij de kassa kopen voor €1,50 per stuk
    • Wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500
    • Zijn de VVV cadeaupasjes geldig bij Breed?
      Ja de vvv cadeaupasjes die eruit zien als een pinpas zijn geldig bij ons en kunt u door de magneetstrip van het pinapparaat halen.
    • Zijn er geen snoeppotten meer?
      Het snoep mogen wij niet meer aanbieden vanwege corona
    • Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen? Helaas is het eten of drinken alleen bedoeld om te consumeren in het restaurant
    • Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant?
      Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne.
    • Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement? Wij blijven namelijk niet zo lang
      Helaas is dat niet mogelijk bij ons.  Het kortste arrangement is een 2 uur arrangement.
      U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 2 uur arrangement rekenen.
    • Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen?
      Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.
    • Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator?
      Als u het van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.
    • Hebben jullie een menukaart?
      Nee, Breed heeft geen menukaart. Bij Breed hanteren wij een all-you can eat concept, dat betekent dat u kunt genieten van ons live cooking buffet met een uitgebreid dessertbuffet. Wij hebben vaak afwisseling met gerechten vandaar dat wij geen menukaart hebben Tevens kunt u onbeperkt genieten van fris, verse sappen en van koffie en thee. Mocht u een bier of wijn willen? Dan kunt u bij de kassa muntjes halen voor €1,50 per stuk
    • Wij hebben bij de ingangen van het buffet desinfectiezuilen voor de handen neergezet.

    Het laatste nieuws over COVID-19 kunt u volgen op:
    https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19

    https://www.khn.nl/lobby/khn-lobby/gezondheid/coronavirus

    X