Moet ik reserveren? Wij raden u aan om ruim van te voren te reserveren (het weekend, feestdagen en schoolvakanties raden wij aan om 2 weken van tevoren te reserveren)
Hebben jullie nog verjaardagsactie of spaarkaartenactie? Nee, wij hebben geen verjaardagsactie en spaarkaartenactie meer en zijn vanaf 1 februari 2020 niet meer geldig.
Wij hebben een jarige in ons gezelschap, zou de tafel versiert kunnen worden? Nee, wij kunnen zelf niet de tafel voor u versieren, u kunt wel zelf de tafel versieren.
Hebben jullie senioren korting (65 jaar en ouder)? Nee dat hebben wij helaas niet
Hebben jullie nog korting voor gasten met GBP/maagverkleining? Nee, dat hebben wij helaas niet.
Speelruimte is open, alleen is er niet altijd een Nanny aanwezig Op dit moment schminken wij niet
Welke betaalmiddelen accepteren jullie? Wij accepteren contant, pin en Visa. Helaas werkt Mastercard niet bij ons.
Accepteren jullie briefgeld van €200 en €500? Nee wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500
Welke cadeaubonnen zijn geldig bij Breed? Wij accepteren alleen cadeaupas van de VVV en ons eigen Breed cadeaubon. De zwarte en rode diner cadeaukaart is niet geldig bij Breed.
Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen? Helaas is het eten of drinken ALLEEN bedoeld om te consumeren in het restaurant
Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant? Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne, uitgezonderd begeleidingshonden.
Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement?Wij blijven namelijk niet zo lang. Helaas is dat niet mogelijk bij ons. Het kortste arrangement is een 2 uur arrangement. U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 2 uur arrangement rekenen.
Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen? Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.
Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator? Als u het ruim van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.
Hebben jullie een menukaart? Nee, Breed heeft geen menukaart. Bij Breed hanteren wij een all-you can eat concept, dat betekent dat u kunt genieten van ons live cooking buffet met een uitgebreid dessertbuffet. Wij hebben vaak afwisseling met gerechten vandaar dat wij geen menukaart hebben. Tevens kunt u onbeperkt genieten van fris, verse sappen en van koffie en thee. Mocht u een bier of wijn willen? Dan kunt u bij de kassa muntjes halen voor €1,50 per stuk
Veelgestelde Vragen
Moet ik reserveren? Wij raden u aan om ruim van te voren te reserveren (het weekend, feestdagen en schoolvakanties raden wij aan om 2 weken van tevoren te reserveren)
Hebben jullie nog verjaardagsactie of spaarkaartenactie? Nee, wij hebben geen verjaardagsactie en spaarkaartenactie meer en zijn vanaf 1 februari 2020 niet meer geldig
Wij hebben een jarige in ons gezelschap, zou de tafel versiert kunnen worden? Nee, wij kunnen zelf niet de tafel voor u versieren, u kunt wel zelf de tafel versieren.
Hebben jullie senioren korting (65 jaar en ouder)? Nee dat hebben wij helaas niet
Hebben jullie nog korting voor gasten met GBP/maagverkleining? Nee, dat hebben wij helaas niet.
Speelruimte is open, alleen is er niet altijd een Nanny aanwezig Op dit moment schminken wij niet
Welke betaalmiddelen accepteren jullie? Wij accepteren contant, pin en Visa. Helaas werkt Mastercard niet bij ons.
Accepteren jullie briefgeld van €200 en €500? Nee wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500
Welke cadeaubonnen zijn geldig bij Breed? Wij accepteren alleen cadeaupas van de VVV en ons eigen Breed cadeaubon. De zwarte en rode diner cadeaukaart is niet geldig bij Breed.
Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen? Helaas is het eten of drinken ALLEEN bedoeld om te consumeren in het restaurant
Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant? Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne, uitgezonderd begeleidingshonden.
Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement?Wij blijven namelijk niet zo lang. Helaas is dat niet mogelijk bij ons. Het kortste arrangement is een 2 uur arrangement. U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 2 uur arrangement rekenen.
Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen? Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.
Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator? Als u het ruim van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.
Hebben jullie een menukaart? Nee, Breed heeft geen menukaart. Bij Breed hanteren wij een all-you can eat concept, dat betekent dat u kunt genieten van ons live cooking buffet met een uitgebreid dessertbuffet. Wij hebben vaak afwisseling met gerechten vandaar dat wij geen menukaart hebben. Tevens kunt u onbeperkt genieten van fris, verse sappen en van koffie en thee. Mocht u een bier of wijn willen? Dan kunt u bij de kassa muntjes halen voor €1,50 per stuk