Veelgestelde Vragen

      • Moet ik reserveren?
        Wij raden u aan om ruim van te voren te reserveren (het weekend, feestdagen en schoolvakanties raden wij aan om 2 weken van tevoren te reserveren)
      • Hebben jullie nog verjaardagsactie of spaarkaartenactie? 
        Nee, wij hebben geen verjaardagsactie en spaarkaartenactie meer en zijn vanaf 1 februari 2020 niet meer geldig.
      • Wij hebben een jarige in ons gezelschap, zou de tafel versiert kunnen worden?
        Nee, wij kunnen zelf niet de tafel voor u versieren, u kunt wel zelf de tafel versieren.
      • Wat zijn jullie prijzen op speciale dagen en feestdagen?
        Zie onze prijzen pagina: https://restaurantbreed.nl/tarieven/ 
      • Wat zijn jullie openingstijden op speciale dagen en feestdagen?
        Zie onze feestdagen pagina: https://restaurantbreed.nl/feestdagen/ 
      • Hebben jullie senioren korting (65 jaar en ouder)? 
        Nee dat hebben wij helaas niet
      • Hebben jullie nog korting voor gasten met GBP/maagverkleining? 
        Nee, dat hebben wij helaas niet.
      • Speelruimte is open, alleen is er niet altijd een Nanny aanwezig
        Op dit moment schminken wij niet
      • Welke betaalmiddelen accepteren jullie?
        Wij accepteren contant, pin en Visa. Helaas werkt Mastercard niet bij ons.
      • Accepteren jullie briefgeld van €200 en €500?
        Nee wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500
      • Welke cadeaubonnen zijn geldig bij Breed? 
        Wij accepteren alleen cadeaupas van de VVV en ons eigen Breed cadeaubon. De zwarte en rode diner cadeaukaart is niet geldig bij Breed.
      • Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen? 
        Helaas is het eten of drinken ALLEEN bedoeld om te consumeren in het restaurant
      • Gaat Restaurant Breed Leek verhuizen?
        Nee de geruchten kloppen niet.
      • Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant? 
        Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne, uitgezonderd begeleidingshonden.
      • Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement? Wij blijven namelijk niet zo lang. 
        Helaas is dat niet mogelijk bij ons. Het kortste arrangement is een 2 uur arrangement. U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 2 uur arrangement rekenen.
      • Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen?
        Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.
      • Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator?
        Als u het ruim van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.
      • Hebben jullie een menukaart?
        Nee, Breed heeft geen menukaart. Bij Breed hanteren wij een all-you can eat concept, dat betekent dat u kunt genieten van ons live cooking buffet met een uitgebreid dessertbuffet. Wij hebben vaak afwisseling met gerechten vandaar dat wij geen menukaart hebben. Tevens kunt u onbeperkt genieten van fris, verse sappen en van koffie en thee. Mocht u een bier of wijn willen? Dan kunt u bij de kassa muntjes halen voor €1,50 per stuk

Veelgestelde Vragen

    • Moet ik reserveren?
      Wij raden u aan om ruim van te voren te reserveren (het weekend, feestdagen en schoolvakanties raden wij aan om 2 weken van tevoren te reserveren)
    • Hebben jullie nog verjaardagsactie of spaarkaartenactie?
      Nee, wij hebben geen verjaardagsactie en spaarkaartenactie meer en zijn vanaf 1 februari 2020 niet meer geldig
    • Wij hebben een jarige in ons gezelschap, zou de tafel versiert kunnen worden?
      Nee, wij kunnen zelf niet de tafel voor u versieren, u kunt wel zelf de tafel versieren.
    • Wat zijn jullie prijzen op speciale dagen en feestdagen?
      Zie onze prijzen pagina: https://restaurantbreed.nl/tarieven/ 
    • Wat zijn jullie openingstijden op speciale dagen en feestdagen?
      Zie onze feestdagen pagina: https://restaurantbreed.nl/feestdagen/ 
    • Hebben jullie senioren korting (65 jaar en ouder)? 
      Nee dat hebben wij helaas niet
    • Hebben jullie nog korting voor gasten met GBP/maagverkleining? 
      Nee, dat hebben wij helaas niet.
    • Speelruimte is open, alleen is er niet altijd een Nanny aanwezig
      Op dit moment schminken wij niet
    • Welke betaalmiddelen accepteren jullie?
      Wij accepteren contant, pin en Visa. Helaas werkt Mastercard niet bij ons.
    • Accepteren jullie briefgeld van €200 en €500?
      Nee wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500
    • Welke cadeaubonnen zijn geldig bij Breed? 
      Wij accepteren alleen cadeaupas van de VVV en ons eigen Breed cadeaubon. De zwarte en rode diner cadeaukaart is niet geldig bij Breed.
    • Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen? 
      Helaas is het eten of drinken ALLEEN bedoeld om te consumeren in het restaurant
    • Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant? 
      Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne, uitgezonderd begeleidingshonden.
    • Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement? Wij blijven namelijk niet zo lang. 
      Helaas is dat niet mogelijk bij ons. Het kortste arrangement is een 2 uur arrangement. U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 2 uur arrangement rekenen.
    • Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen?
      Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.
    • Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator?
      Als u het ruim van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.
    • Hebben jullie een menukaart?
      Nee, Breed heeft geen menukaart. Bij Breed hanteren wij een all-you can eat concept, dat betekent dat u kunt genieten van ons live cooking buffet met een uitgebreid dessertbuffet. Wij hebben vaak afwisseling met gerechten vandaar dat wij geen menukaart hebben. Tevens kunt u onbeperkt genieten van fris, verse sappen en van koffie en thee. Mocht u een bier of wijn willen? Dan kunt u bij de kassa muntjes halen voor €1,50 per stuk