Veelgestelde Vragen

      • Hebben jullie nog korting voor gasten met Gastric Bypass / maagverkleining? 
        Nee, dat hebben wij helaas niet
      • Hebben jullie vuurwerkfontein voor een jarige?
        Een feestelijk toetje kan voor €3,95 aangevraagd worden bij de balie

         

      • Hebben jullie een verjaardagsactie? 
        Zie onze acties pagina: https://restaurantbreed.nl/acties/
      • Hebben jullie nog een spaarkaartenactie?
        Nee wij hebben GEEN spaarkaartenactie meer en zijn vanaf 1 februari 2020 niet meer geldig
      • Moet ik reserveren?
        Wij raden u aan om ruim van te voren te reserveren (weekend, feestdagen en schoolvakanties raden wij aan om 2 weken van tevoren te reserveren)

         

      • Kunnen wij apart betalen?
        Wij adviseren vanwege de doorloop, groepen in 1 keer of per gezin te betalen.

         

      • Wij hebben een jarige in ons gezelschap, zou de tafel versiert kunnen worden?
        Nee, wij kunnen zelf niet de tafel voor u versieren, u kunt wel zelf de tafel versieren.
      •  

      • Wat zijn jullie prijzen op speciale dagen en feestdagen?
        Zie onze prijzen pagina:
        https://restaurantbreed.nl/tarieven/
      • Wat zijn jullie openingstijden op speciale dagen en feestdagen?
        Zie onze feestdagen pagina: https://restaurantbreed.nl/feestdagen/
      • Speelruimte is open, alleen is er niet altijd een Nanny aanwezig
        Op zaterdag en zondag schminken wij wel

         

      • Welke betaalmiddelen accepteren jullie?
        Wij accepteren contant, pin, Visa en Mastercard

         

      • Accepteren jullie briefgeld van €200 en €500?
        Nee wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500 wegens aangegeven
        risico door o.a. Rabobank en vragen van de bank naar de herkomst van zulke biljetten.
      • Welke cadeaubonnen zijn geldig bij Breed? Wij accepteren alleen onze eigen Breed cadeaubon (die kunt u bij ons op locatie kopen).

        De zwarte, gouden en rode dinercadeaukaart is niet geldig bij Breed.
      • Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen?
      • Nee, helaas is het eten of drinken ALLEEN bedoeld om te consumeren in het restaurant

         

      • Gaat Restaurant Breed Leek verhuizen?
        Nee de geruchten kloppen niet.

         

      • Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant? 
        Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne, uitgezonderd begeleidingshonden.

         

      • Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement? Wij blijven namelijk niet zo lang. 
        Helaas is dat niet mogelijk bij ons. Het kortste arrangement is een 2 uur arrangement. U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 2 uur arrangement rekenen.

         

      • Is het mogelijk als een deel van ons gezelschap een  ander arrangement neemt ?
        Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen te nemen binnen 1 gezelschap/reservering. Wanneer een persoon later aansluit bij het gezelschap zal voor diegene het arrangement wordt berekend waar de groep voor heeft gekozen.

         

      • Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen?
        Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.

         

      • Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator?
        Als u het ruim van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.

         

      • Hebben jullie een menukaart?
        Nee, Breed heeft geen menukaart. Bij Breed hanteren wij een all-you can eat concept, dat betekent dat u kunt genieten van ons live cooking buffet met een uitgebreid dessertbuffet. Wij hebben vaak afwisseling met gerechten vandaar dat wij geen menukaart hebben. Tevens kunt u onbeperkt genieten van fris, verse sappen en van koffie en thee.

        Privacybeleid
      • Bij Restaurant Breed beschermen we jouw privacy volgens de AVG

        Welke gegevens verzamelen we?
        – Naam, e-mailadres, telefoonnummer (voor reserveringen en nieuwsbrieven)
        – Bezoekgegevens (cookies).

        Waarom?
        – Voor reserveringen, communicatie, nieuwsbrieven en acties.
        – Om jouw ervaringen te verbeteren.


        Delen met derden?
        – Alleen als dit nodig is, bijvoorbeeld met ons reserverings- of nieuwsbriefsysteem.

        Jouw rechten
        Je kunt altijd inzage, correctie of verwijdering van jouw gegevens aanvragen via info@restaurantbreed.nl of je uitschrijven via de afmeldlink in de nieuwsbrief.


      • Op rekening dineren (Alleen voor bedrijven)
        Als u op rekening wilt dineren moet u de volgende gegevens PER reservering vanuit uw bedrijfsemail mailen naar info@restaurantbreed.nl

        – Naam van het bedrijf
        – KVK nummer (nvt voor overheidsinstellingen)
        – Wie verantwoordelijk is voor de betaling
        – Factuur emailadres of postadres
        – Kenmerken / opmerkingen / opdrachtnummer indien van toepassing
        – Aantal personen
        – 2 uur, 2.5 uur of 3 uurs arrangement
        – Er worden €9,95 administratiekosten berekend
        – Handtekening op de bon zetten

Veelgestelde Vragen

    • Hebben jullie nog korting voor gasten met Gastric Bypass / maagverkleining? 
      Nee, dat hebben wij helaas niet.

    • Hebben jullie vuurwerkfontein voor een jarige?
      Een feestelijk toetje kan voor €3,95 aangevraagd worden bij de balie
    • Hebben jullie een verjaardagsactie? 
      Zie onze acties pagina: https://restaurantbreed.nl/acties 
    • Hebben jullie nog een spaarkaartenactie?
      Nee wij hebben GEEN spaarkaartenactie meer en zijn vanaf 1 februari 2020 niet meer geldig
    • Moet ik reserveren?
      Wij raden u aan om ruim van te voren te reserveren (weekend, feestdagen en schoolvakanties raden wij aan om 2 weken van tevoren te reserveren)

       

    • Wij hebben een jarige in ons gezelschap, zou de tafel versiert kunnen worden?
      Nee, wij kunnen zelf niet de tafel voor u versieren, u kunt wel zelf de tafel versieren.

       

    • Wat zijn jullie prijzen op speciale dagen en feestdagen?
      Zie onze prijzen pagina: https://restaurantbreed.nl/tarieven/

    • Wat zijn jullie openingstijden op speciale dagen en feestdagen?
      Zie onze feestdagen pagina: https://restaurantbreed.nl/feestdagen/
    • Speelruimte is open, alleen is er niet altijd een Nanny aanwezig
      Op vrijdag, zaterdag en zondag schminken wij wel

    • Welke betaalmiddelen accepteren jullie?
      Wij accepteren contant, pin, Visa en Mastercard. 
      Let op: Mastercard werkt Alleen bij de LINKER Pinapparaat

    • Accepteren jullie briefgeld van €200 en €500?
      Nee wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500 wegens aangegeven risico door o.a. Rabobank en vragen van de bank naar de herkomst van zulke biljetten
    • Welke cadeaubonnen zijn geldig bij Breed? Wij accepteren alleen de cadeaupas (lijkt op pinpas) van de VVV (de Papieren dinercheque accepteren wij NIET) en ons eigen Breed cadeaubon (die kunt u bij ons op locatie kopen).
      De zwarte, gouden en rode dinercadeaukaart is niet geldig bij Breed.

    • Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen? 
      Nee, helaas is het eten of drinken ALLEEN bedoeld om te consumeren in het restaurant
    • Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant? 
      Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne, uitgezonderd begeleidingshonden.
    • Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement? Wij blijven namelijk niet zo lang. 
      Helaas is dat niet mogelijk bij ons. Het kortste arrangement is een 1,5 uur arrangement. U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 1,5 uur arrangement rekenen.
    • Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen?
      Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.
    • Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator?
      Als u het ruim van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.
    • Hebben jullie een menukaart?
      Nee, Breed heeft geen menukaart. Bij Breed hanteren wij een all-you can eat concept, dat betekent dat u kunt genieten van ons live cooking buffet met een uitgebreid dessertbuffet. Wij hebben vaak afwisseling met gerechten vandaar dat wij geen menukaart hebben. Tevens kunt u onbeperkt genieten van fris, verse sappen en van koffie en thee.

    • Op rekening dineren (Alleen voor bedrijven)
      Als u op rekening wilt dineren moet u de volgende gegevens PER reservering vanuit uw bedrijfsemail mailen naar
      info@restaurantbreed.nl
      – Naam van het bedrijf
      – KVK nummer
      – Wie verantwoordelijk is voor de betaling
      – Factuur emailadres of postadres
      – Kenmerken / opmerkingen / opdrachtnummer indien van toepassing
      – Aantal personen
      – 1.5 uur, 2 uur, 2.5 uur of 3 uurs arrangement
      – Er worden €9,95 administratiekosten berekend
      – Handtekening op de bon zetten