- Hebben jullie nog korting voor gasten met Gastric Bypass / maagverkleining?
Nee, dat hebben wij helaas niet
- Hebben jullie vuurwerkfontein voor een jarige?
Een feestelijk toetje kan voor €3,95 aangevraagd worden bij de balie
- Hebben jullie een verjaardagsactie?
Zie onze acties pagina: https://restaurantbreed.nl/acties/
- Hebben jullie nog een spaarkaartenactie?
Nee wij hebben GEEN spaarkaartenactie meer en zijn vanaf 1 februari 2020 niet meer geldig
- Moet ik reserveren?
Wij raden u aan om ruim van te voren te reserveren (weekend, feestdagen en schoolvakanties raden wij aan om 2 weken van tevoren te reserveren)
- Kunnen wij apart betalen?
Wij adviseren vanwege de doorloop, groepen in 1 keer of per gezin te betalen.
- Wij hebben een jarige in ons gezelschap, zou de tafel versiert kunnen worden?
Nee, wij kunnen zelf niet de tafel voor u versieren, u kunt wel zelf de tafel versieren.
-
- Wat zijn jullie prijzen op speciale dagen en feestdagen?
Zie onze prijzen pagina: https://restaurantbreed.nl/tarieven/
- Wat zijn jullie openingstijden op speciale dagen en feestdagen?
Zie onze feestdagen pagina: https://restaurantbreed.nl/feestdagen/
- Speelruimte is open, alleen is er niet altijd een Nanny aanwezig
Op zaterdag en zondag schminken wij wel
- Welke betaalmiddelen accepteren jullie?
Wij accepteren contant, pin, Visa en Mastercard
- Accepteren jullie briefgeld van €200 en €500?
Nee wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500 wegens aangegeven risico door o.a. Rabobank en vragen van de bank naar de herkomst van zulke biljetten.
- Welke cadeaubonnen zijn geldig bij Breed? Wij accepteren alleen onze eigen Breed cadeaubon (die kunt u bij ons op locatie kopen).
De zwarte, gouden en rode dinercadeaukaart is niet geldig bij Breed.
- Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen?
Nee, helaas is het eten of drinken ALLEEN bedoeld om te consumeren in het restaurant
- Gaat Restaurant Breed Leek verhuizen?
Nee de geruchten kloppen niet.
- Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant?
Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne, uitgezonderd begeleidingshonden.
- Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement? Wij blijven namelijk niet zo lang.
Helaas is dat niet mogelijk bij ons. Het kortste arrangement is een 2 uur arrangement. U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 2 uur arrangement rekenen.
- Is het mogelijk als een deel van ons gezelschap een ander arrangement neemt ?
Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen te nemen binnen 1 gezelschap/reservering. Wanneer een persoon later aansluit bij het gezelschap zal voor diegene het arrangement wordt berekend waar de groep voor heeft gekozen.
- Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen?
Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.
- Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator?
Als u het ruim van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.
- Hebben jullie een menukaart?
Nee, Breed heeft geen menukaart. Bij Breed hanteren wij een all-you can eat concept, dat betekent dat u kunt genieten van ons live cooking buffet met een uitgebreid dessertbuffet. Wij hebben vaak afwisseling met gerechten vandaar dat wij geen menukaart hebben. Tevens kunt u onbeperkt genieten van fris, verse sappen en van koffie en thee.
- Op rekening dineren (Alleen voor bedrijven)
Als u op rekening wilt dineren moet u de volgende gegevens PER reservering vanuit uw bedrijfsemail mailen naar info@restaurantbreed.nl
– Naam van het bedrijf
– KVK nummer (nvt voor overheidsinstellingen)
– Wie verantwoordelijk is voor de betaling
– Factuur emailadres of postadres
– Kenmerken / opmerkingen / opdrachtnummer indien van toepassing
– Aantal personen
– 2 uur, 2.5 uur of 3 uurs arrangement
– Er worden €9,95 administratiekosten berekend
– Handtekening op de bon zetten
-
- Hebben jullie nog korting voor gasten met Gastric Bypass / maagverkleining?
Nee, dat hebben wij helaas niet.
- Hebben jullie vuurwerkfontein voor een jarige?
Een feestelijk toetje kan voor €3,95 aangevraagd worden bij de balie
- Hebben jullie een verjaardagsactie?
Zie onze acties pagina: https://restaurantbreed.nl/acties
- Hebben jullie nog een spaarkaartenactie?
Nee wij hebben GEEN spaarkaartenactie meer en zijn vanaf 1 februari 2020 niet meer geldig
-
- Moet ik reserveren?
Wij raden u aan om ruim van te voren te reserveren (weekend, feestdagen en schoolvakanties raden wij aan om 2 weken van tevoren te reserveren)
- Wij hebben een jarige in ons gezelschap, zou de tafel versiert kunnen worden?
Nee, wij kunnen zelf niet de tafel voor u versieren, u kunt wel zelf de tafel versieren.
- Wat zijn jullie prijzen op speciale dagen en feestdagen?
Zie onze prijzen pagina: https://restaurantbreed.nl/tarieven/
- Wat zijn jullie openingstijden op speciale dagen en feestdagen?
Zie onze feestdagen pagina: https://restaurantbreed.nl/feestdagen/
- Speelruimte is open, alleen is er niet altijd een Nanny aanwezig
Op vrijdag, zaterdag en zondag schminken wij wel
- Welke betaalmiddelen accepteren jullie?
Wij accepteren contant, pin, Visa en Mastercard.
Let op: Mastercard werkt Alleen bij de LINKER Pinapparaat
- Accepteren jullie briefgeld van €200 en €500?
Nee wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500 wegens aangegeven risico door o.a. Rabobank en vragen van de bank naar de herkomst van zulke biljetten
- Welke cadeaubonnen zijn geldig bij Breed? Wij accepteren alleen de cadeaupas (lijkt op pinpas) van de VVV (de Papieren dinercheque accepteren wij NIET) en ons eigen Breed cadeaubon (die kunt u bij ons op locatie kopen).
De zwarte, gouden en rode dinercadeaukaart is niet geldig bij Breed.
- Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen?
Nee, helaas is het eten of drinken ALLEEN bedoeld om te consumeren in het restaurant
- Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant?
Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne, uitgezonderd begeleidingshonden.
- Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement? Wij blijven namelijk niet zo lang.
Helaas is dat niet mogelijk bij ons. Het kortste arrangement is een 1,5 uur arrangement. U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 1,5 uur arrangement rekenen.
- Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen?
Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.
- Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator?
Als u het ruim van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.
- Hebben jullie een menukaart?
Nee, Breed heeft geen menukaart. Bij Breed hanteren wij een all-you can eat concept, dat betekent dat u kunt genieten van ons live cooking buffet met een uitgebreid dessertbuffet. Wij hebben vaak afwisseling met gerechten vandaar dat wij geen menukaart hebben. Tevens kunt u onbeperkt genieten van fris, verse sappen en van koffie en thee.
- Op rekening dineren (Alleen voor bedrijven)
Als u op rekening wilt dineren moet u de volgende gegevens PER reservering vanuit uw bedrijfsemail mailen naar info@restaurantbreed.nl
– Naam van het bedrijf
– KVK nummer
– Wie verantwoordelijk is voor de betaling
– Factuur emailadres of postadres
– Kenmerken / opmerkingen / opdrachtnummer indien van toepassing
– Aantal personen
– 1.5 uur, 2 uur, 2.5 uur of 3 uurs arrangement
– Er worden €9,95 administratiekosten berekend
– Handtekening op de bon zetten